Monday, December 13, 2010

Oglinda, oglinjoara .....

Si uite asa intr-o zi frumoasa si insorita am decis sa pun si eu niste puncte pe "i", sa iau niste decizii, sa lupt pentru ce e al meu si sa renunts la ce nu imi apartine. Clipe furate, momente nemeritate, idei sugerate, preferinte impuse, liniste artificiala, timp grabit, surprize planificate si caldura cershita....
Retrospectiva mea insa nu are nici o legatura cu Sarbatorile de Iarna. Poate poate, ce-i drept, am decis si eu ca trebuie sa fiu mai buna, acum, in apropierea Craciunului. Si sper ca luminitsele de peste tot sa risipeasca macar un pic ceatsa care ma impiedica sa imi vad clar chipul din oglinda....

Ignorat si abandonat, il gasesc totusi exact aici. Asteptindu-ma. Nu am scris de un an si ii cer permisiunea unui alt suflet preocupat de monden sa ma alatur la starea sa de "febra musculara" cind vine vorba de scris ...

Si totusi mi-a fost dor. Dor de intimitate. Doar eu si gindurile mele.

Tin minte timpul cind scrisul pe blog era unica activitate intreprinsa intr-o zi. Rushinos ? Nu. Motivant. Treceam printr-o perioada de pubertate a mintsii, sau, mai bine zis, a inimii. Iar "tet-a-tet"-ul cu propria persoana s-a dovedit a fi inspirant.
Cautam in fiece zi tema pe care urma sa o abordez. Fie ca era ceva inspirat din amintiri, din viata reala sau din vre-un film, dezvoltarea unui subiect constituia un exercitiu foarte stimulant si util.

Acum insa, imi e greu sa scriu. Imi e greu sa gindesc. Imi e greu sa si citesc ce am scris. Pentru ca sunt alta.

Ce s-a intimplat in acest an ?

Am incercat lucruri noi. Nu am mai zis "NU". Am trecut unele limite, iar acel " se mai intimpla" tot revenea si revenea. Am devenit ingrijorata de situatie, insa cutia pandorei odata deschisa, te imbie sa-i scotocesti prin toate colturile. Am ranit, am ucis, am distrus. Am rupt, am taiat, am uitat, am ignorat, am judecat. Am parasit.

M-am schimbat.

Am iubit, am ajutat. Am zimbit, am trait. Am invatat, am uitat, am descoperit, am simtit, am acceptat. Am continuat, m-am schimbat.

Reflectia mea s-a schimbat. Sunt eu oare alta ? Sau o fi din cauza ca am schimbat oglinda?

No comments: