Tuesday, December 23, 2008

Love? ( draft #1)

15 dec 2008

Acasa... Unde temperatura aerului iti arata ca e rece, insa in suflet e cald. Aici unde e calm si bine, unde toate problemele care apar sunt parca diminuate de faptul ca esti ACASA....

Ma navalesc multe ginduri, multe idei, multe amintiri. Ma gindesc la cine am fost si la cine sunt acum. Si imi dau seama cit de mult timp a trecut cu adevarat... Cit de visatoare eram intre acesti 4 peretsi... Cite vise imi faceam, cite idei sterngare avea, cite dorintse si cite frici... Acum am multe din chestiile visate. Acum ma tem de unele dorintse ce ar putea deveni realitate. Am zis insa ca trebuie sa las lucrurile de la sine, caci tot ce se face se face spre bine. Poate ca nu am vrut ca unele lucruri sa fie asa cum au fost. Nu a fost insa posibil altfel. Ma tem intr-atit de mult de suferintsa incit am sacrificat posibilitatea fericirii. Pentru ca da, stiu ca as fi fericita.....
Imi amintesc de acele momente fericite si fara de griji de vreo 3-4 ani in urma, cind meditam cu prietenii asupra acelor teme veshnice. La intrebarea "ce iti doresti cel mai mult in viatsa", raspunsurile au fost negindite, insa exprimau mult adevar. Eu am zis ca vreau sa fiu satisfacuta cu fiecare zi care trece, ca as vrea ca seara inainte de culcare, sa stiu ca daca as putea trai inca odata acea zi, as face totul exact la fel. Era ceva prea imposibil, acum stiu asta - perfectiunea nu exista, iar fericirea este greu de obtsinut, insa pentru ea da, merita sa luptsi toata viatsa. Alta idee auzita a fost dorintsa de a gasi o persoana imperfecta pe care sa o iubesti iar ea sa te iubeasca pentru toata imperfectsiunea ta. M-am gindit mult atunci la aceasta fraza - ma impresionase adincimea acelui gind. Si da, acum imi dau seama si cit de adevarat este, cit de greu este sa gasesti o astfel de persoana. Greu, uneori pare chiar imposibil. Devine tot mai greu si mai greu sa iubesti. Lumea devine mai egosita, mai rea, mai tematoare. Frica de a suferi te impiedica sa fii fericit, dorintsa de a fi puternic nu te lasa sa fii in grija cuiva. Dorintsa de a sti totul nu te lasa sa visezi si sa speri.
Trebuie totusi sa iubim. Fiecare atit cit si cum poate. Pentru ca daca dragoste nu e, nimic nu e.

2 comments:

Anonymous said...

apropo, cine cinte "daca dragoste nu e, nimik nu e"? tare ma rupe piesa asta...

Roxanchik said...

Gheorghe Gheorghiu

http://www.trilulilu.ro/yooy2006/417bbe4c593464

:P