Saturday, December 27, 2008

Coltsuri ( Draft #2)

Toate deciziile pe care le luam in viatsa sunt mai mult sau mai putsin importante, ele influientseaza mai mult sau mai putsin derularea de mai departe a evenimentelor. Pina acum pot sa zik ca doar 2 decizii au influientsat drastic cursul vietsii mele. Un NU si un DA. Cind am decis atunci NU, nici macar nu am privit niciodata in urma. Stiam ca e o decizie importanta, insa la moment voiam atit de mult sa fie NU, si nu imi pasa de consecintsele acelei alegeri. Pe urma mi-am dat seama ca multe lucruri ar fi fost diferite in acel al doilea scenariu....
DA-ul l-am spus a 2-a oara. A fost o decizie pripita, nu neg, originile careia sunt si pina astazi necunoscute. Persoanele din jurul meu nu erau de acord nici cu decizia mea si nici cu ceea ce implica ea - eu insa am mers inainte si... am ajuns aici. Aici unde trebuia sa fiu - aici unde iarasi apar rascruci. Caci da, viatsa este o cale plina de urcusuri si coborisuri, plina de intorsaturi si cu foarte putsine cai line. Viatsa nu e grea. Viatsa nu e usoara. Viatsa e ... viatsa.
Tind insa sa cred ca dupa colts voi gasi raspuns la intrebarile care ma chinuie. Insa... dupa care colts?

1 comment:

Anonymous said...

viata e grea - viata e frumoasa - grea - frumoasa ... am alternat senzatiile astea de atatea ori. de fapt e totul mult mai simplu. "viata e viata!" :)