Saturday, November 8, 2008

Stiu

Azi este un sfirsit, iar miine vine in sfirsit.

Credeam ca am inima deschisa. Insa abia acum am invatsat sa primesc in ea acea dragoste ce vor sa mi-o ofere persoanele ce stiu cum sa ma iubeasca. Abia acum mi-am dat seama ca nu sunt singura, ca ceea ce fac eu influientseaza atitea si atitea persoane, iar ceea ce sunt eu o datorez acelor persoane.

Mi-am dat seama ca trebuie sa am incredere, in mine, in oameni, in viitor, in timp. Am invatsat ca trebuie sa ai grija sa nu fii prins in acel virtej de evenimente si de activitatsi, ca trebuie sa stii ce este important pentru tine. Trebuie sa stabilesti prioritati si sa planifici, insa mereu sa fii flexibil, pentru ca viatsa este un set prea mare de variabile.

Am descoperit ce inseamna adevarata liniste, adevarata caldura si adevarata lumina. Stiu cum e sa fii fericit, caci nu este greu..... Trebuie doar sa vrei.
Viatsa ne ofera multe surprize, trebuie sa stim insa cum sa reactionam, cum sa le primim, cum sa rezolvam acele probleme si cum sa ne bucuram de rezultate. Trebuie sa fim gata de esec.. Mai important este insa sa fim gata pentru succes. Caci de cele mai multe ori, suntem prea ocupatsi ca sa ne dam seama ca am reusit, ca am ajuns la final, ca gata, ca g-a-t-a.....

Trebuie sa spun de mai multe ori multumesc. Multumesc celor ce sunt alaturi de mine chiar daca nu mereu apreciez ajutorul lor. Multimesc celor ce ma sustin indiferent daca am dreptate in actiuni sau nu. Multumesc celor ce imi ofera rabdare, multumesc celor ce nu ma judeca si incearca sa ma inteleaga. Multumesc celor ce ma lasa in pace atunci cind trebuie sa fiu singura, multumesc celor ce stiu ce sa imi spuna ca sa ma faca sa uit. Multumesc celor ce imi mentin zimbetul pe buze, multumesc celor ce nu ma lasa sa cad atunci cind sunt pe marginea prapastiei... Multumesc celor ce ma hranesc cind imi e foame si celor ce imi ofera o gluma sarcastica atunci cind trebuie sa nu imi mai pling de mila. Multumesc celor ce nu imi spun ceea ce nu trebuie sa aud, multumesc celor ce spun adevarul cind acesta m-ar trezi din reverie. Multumesc...

Deja stiu. Si nu voi mai uita.

2 comments:

Anonymous said...

Sa cresti mare
:)

Anonymous said...

thank you too ;) not only for this but for even more u give . hug u

oxa