Wednesday, October 22, 2008

Unpublished

Am neglijat nitsel aceasta pagina din lipsa de resurse de timp. Desi am tentatsia sa imi inshir gindurile online, desi ma trage la acest proces de creatsie ce imi lasa un sentiment de satisfactsie, dupa citeva momente apare mereu altceva ce necesita atentsia mea si deci apas frumushel CTRL+D si creez un draft, cu ideea sa ma intorc mai tirziu la cele incepute... Asa am facut si astazi, insa cind m-am uitat in trecut cite asa ciorne am, mi-am dat seama ca bine a zis cel ce a zis ca daca ai inceput ceva, trebuie sa o duci pina la capat.... Iata asa m-am trezit cu citeva zeci de articole nepublicate, depre care la moment credeam ca sunt imperfecte... acum insa le citesc vad cit de bine redau realitatea traita de mine.

Acum le public asa cum au iesit de sub tastatura mea, fara nici o schimbare- in afara de font-ul italic :))))

Incep cu post-ul de azi. Tot un draft.

22 OCTOMBRIE 2008

Am un vis. Si este foarte simplu. Sunt eu, in multsime, si ma plimb cu ciinele meu. Eu, o persoana care pina acum nu eram iubitoare de canini. Nici un alt element nu este prezent, nu se vede nimic alceva din statutul meu personal sau profesional. Sunt doar eu, calma, si ma plimb cu ciinele meu prin parc. Simplu insa in acelasi timp atit de frumos.....



Cuvintele de mai jos m-au emotsionat. Cred ca atunci le-am simtsit din plin. Acum insa este doar o amintire vaga...

21 APRILIE 2008

...si ploua afara neincetat
de parca norii vor sa-tsi spuna
sa plingi din suflet si curat
iar noaptea sa vezi iarashi luna....
bate vintul cu putere
dar nu aud, e liniste in jur
iar ca sa imi alin a mea durere
ma uit in sus la cerul sur...



To be continued

1 comment:

Jeka said...

am si eu categoria unpublished. in ea intra posturile pe care nu am avut curajul sa le publik la vremea cind au fost scrise..

da poezia foarte dragutza.. daca nu ma insel e prima poezie de-a ta publikata pe blog??