Friday, October 24, 2008

Ore


21 OCTOMBRIE 2008

Am intrat si eu in obisnuintsa si in rutina. Dimineatsa stiu foarte bine ce trebuie sa fac si cit timp imi ia fiecare activitate banala. Nu mai trec orele pe linga mine ca eu sa ma trezesc de exemplu din reverie la orele 11-12. Nu, petrec constient fiecare minut, fiecare ora este petrecuta la maximum iar pierderile de timp sunt minimizate. Desigur, acestea mai survin din cind in cind, insa remuscarile pe care le incerc dupa astfel de momente ma fac sa le evit in viitor, deci sa caut noi si noi tehnici de crestere a raportului calitate/cantitate a celor 24 de ore din zi. Desigur, la moment caut echilibrul intre somn si cantitatea de cafea bauta, insa sper ca si aceasta problema de eficientizare isi are solutsia sa care nu va intirzia sa apara.

Astazi mi s-a oprit ceasul la ora fixa.

No comments: