Saturday, October 25, 2008

Un prieten adevarat

13 FEBRUARIE 2008

Era 14 februarie... anul nu il mai tsin minte. A intrat in casa cu un zymbet senin shi larg. Era asa cum il stiam dintotdeauna - galagios, vesel, mereu pus pe glume, mereu deschis, sincer, intelegator. Cu el am petrecut momente de neuitat. Shtia mereu cum sa ma faca sa zymbesc cind imi era trist, shtia mereu cum sa ma faca sa pling ca sa ma eliberez de tot ce e rau... Imi arata cum sa fiu optimista. Mi-a spus mereu adevarul, insa venind de la el, adevarul nu imi facea rau niciodata. M-a inteles chiar shi cind singura nu ma intelegeam pe mine, m-a ajutat cind insistam ca sunt bine shi ca nu am nevoie de nimeni shi nimic. Nu a acceptat niciodata un refuz, nu mi-a zis niciodata "nu". Nu m-a judecat niciodata chiar daca de multe ori nu eram corecta. Si pentru tot ce mi-a oferit ii multsumesc.


Cine ghiceste despre cine era vorba? Indiciu : a intrat numa odata pe pagina mea si a zis "off rox, ce mult mai vorbesti...." :))))

5 comments:

Anonymous said...

buburuza?

Roxanchik said...

nu, keep guessing :P:P:P:P:P:P

Roxanchik said...

deshi indiciul meu nu este prea clar, toata lumea zice asta :))))

Anonymous said...

dar giaky.. :)

Roxanchik said...

ap iaka :P:P:P:P