Sunday, October 26, 2008

Scrisori de la naftalina

3 MARTIE 2008




Nostalgie.... au fost momente frumoase. Da, zbuciumate, da, dureroase, da, tristetse.... insa iubeam shi ma simtseam vie. Prin orice zimbet, orice privire, orice atingere, orice cuvint....

[2006]

"
Am trecut prin multe impreuna. Prin destule. De aia suntem cum suntem. Si ma bucur ca e asa cum este. Nu e mereu totul perfect, pentru ca asa ceva nu exista... insa e bine. Ne iertam, ne iubim...."

............................................................................................................

Esti departe, esti aproape, unde esti? De ce esti, cum esti? Cum te simti, ce crezi, ce faci, la ce te gyndesti? Ce visezi? Ce speri? Ce astepti de la viitor? Cum te vezi in 5 ani? Ce vei face in ziua de azi? Dar myine? Ce ai facut ieri? Cu cine ai fost? Cine sunt persoanele care sunt linga tine? Ce vorbitsi? Cum te simtsi cu ei? Cum e viatsa ta? Cine esti?

Nu stiu ce sa fac... astept... tot astept shi astept.. deja mult timp astept.... ce o sa fie, nu sthiu.... ce este, nu stiu... ce vreau.. ce vreau? Te vreau pe tine? Cred ca da... insa.... vom putea fi fericitsi? poate nu, din cauza mea, din cauza ta... nu se shtie ce va fi...
tu nu te gyndesti la mine... eu nu ma gyndesc la tine... tu esti rece, eu sunt rece... shi totush ne iubim.... cit timp inainte, insa? Cit o sa mai dureze? Nu vreau sa te pierd...shi totush cred ca e ceva ce trebuie sa se intimple. Trebuie sa renunts la tine.... trebuie sa renunts la unicul lucru care imi face inima sa bata frenetic... sa renunts la ideea de a visa la tine... deshi nu te cunosc. Deshi nu shtiu cine esti. Insa vreau sa te gasesc. Shi vreau sa itsi arat si cum sunt eu... vreau... vreau.

Trebuie sa te uit... nu vreau sa ma uits.... nu trebuie sa fiu cu tine... vreau sa fii cu mine....

E frig... imi e rau... imi e trist.... vreau sa visez... insa dimineatsa, totul dispare... unde esti? "


Da, sunt eu cea din trecut.

No comments: