Wednesday, October 1, 2008

Baldinini

Astazi e miercuri si deci, prin urmare, dupa toata logica, indiscutabil si desigur, miine este joi. Pentru mine asta inseamna ziua libera cind ma voi simtsi si eu student printre bancile universitatsii, sa stau si sa discut teme globale pe holuri, sa aud ultimele birfe si cele mai proaspete noutatsi, caci nu exista nici un serviciu de informatsie mai bun decit telefonul stricat. Zilele astea am cam ignorat multe kestii dat fiind faptul ca totusi ziua are numai 24 ore ( cererea mea de a mari ziua nu s-a soldat cu nimic), insa sper ca in viitor imi voi putea stabili un orar mai detaliat si deci sa le reusesc pe toate :)

Fiind albinutsa in ambele sensuri - adica 1. harnicutsa atunci cind nu sunt lenoasa si 2. imi place sa zbor din floare in floare ----- nu ma retsin mult intr-un singur loc. Desi la ZARA era destul de ok, era totusi prea obositor pentru o persoana ce se vrea energica si cu dispozitsie pozitiva la orice moment al zilei. Mi-a parut nitsel rau ca am plecat pentru ca tocmai incepusera sa ma cheme si pe mine la microfon cu vocea aia amabila " Roxana in cassa centrale, grazie!" ( cine a fost in ZARA vreodata stie), tocmai incepusem sa imi creez o legatura de ajutor reciproc cu Sidi ( un afro-american bun la inima) si cu portarul ce abia dupa o saptamina a retsinut cum ma cheama, si tocmai imi dadusem seama ca nu trebuie neaparat sa sufar pentru fiecare persoana ce nu a gasit marimea perfecta pentru copilul sau. Am decis sa merg mai departe ( adica la o adresa ce se afla la 5 min de locatsia ZARA) si deja sa nu fac pe zi vinzari de sute de euro... da de mii. Am decis ca vreau sa vad cu ce se maninca si meseria de vinzator/consultant la un magazin unde pe raft sunt expuse 4-5 tipuri de incaltsaminte fiecare cu geanta ce se asorteaza foarte bine si unde toate au un prets de 3 cifre. Da, Baldinini, nume renumit in Italia si peste hotare, cu 22 mln cifra de afaceri si cu 5% profit. Acolo unde vin magnatsii rushi care nu vorbesc engleza pentru ca stiu ca exista persoane ce ii vor servi in limba lor materna. Acolo unde vin familii bogate iar parintsii se asheaza comod pe fotoliu cit fiica alintata merge cu o privire mofturoasa prin magazin si apoi spune cu o fatsa inacrita " haide de aici ca au numai prostii". Acolo unde vin femei imbracate in costum sportiv si cheltuie 2.000 si mai mult pe incaltsaminte si accesorii. Acolo unde cinta toata ziua Backstreet Boys, Ricky Martin, Blue si Tiziano Ferro pentru ca cel ce sta linga casa nu iubeste muzica gen Cafe del Mar pusa de mine astazi. Acolo unde este un haos in depozit pentru ca in timpul zilei nu ai timp sa organizezi cutiile caci cumparatori sunt destui. Acolo unde e cald si frumos. Acolo unde pot sa apreciez calitatea si frumusetsea, acolo unde incepe moda si unde se stabileste trendul. Acolo, pe via Montenapoleone 15, Milano, Italia. Intratsi, va voi servi cu amabilitate :)

1 comment:

adinusa said...

aaah, monte napoleone..amore mio...mi se face pielea gaina de cate ori trec pe strada aia...