Wednesday, September 17, 2008

SHU

Am decis eu totusi sa imi fac un plan si sa ma tsin de el, astfel organizindu-mi timpul si stabilindu-mi prioritatsile am decis ca si socializarea cu italienii este o chestie ce trebuie inclusa in program. Cam complicat, pentru ca aceasta activitate nu are parametrii bine stabilitsi, timpul si durata acesteia fiind imposibil de stabilit si de planificat. Ieri seara insa am decis sa particip la evenimentul monden organizat de catre fidelii nostri reprezentantsi de etaj Angelo si Nicola si deci am mers, eu si jumate din caminu nostru, la un aperitiv. Ce este asta? Este o seara in care la bar sau pe mese aranjate special in centrul salii se asheaza farfurii cu diverse gustari, gratis, pentru a indestula stomacele celor ce vor consuma mai apoi intreaga seara bauturi alcoolice cu fructe si gheatsa, la pretsul de 7 euro bautura. La astfel de adunari se imbraca frumos si se face uz de atuu-ri - aceste seri sunt menite sa te "scoata" in lume, sa socializezi si sa cunosti persoane ce au acelashi cerc de interese sau cu care pur si simplu potsi petrece citeva ore bune. Daca esti client des al acestor manifestatsii, sigur cunosti jumatate din populatsia prezenta la aperitiv, daca insa nu, faci repede cunostintsa, sa intinzi mina si sa te prezintsi cuiva este ceva normal.
Atmosfera este placuta, oamenii decentsi iar securitatea la nivel. Muzica calma cu care deobicei incepe seara se transforma pe parcurs incetul cu incetul in muzica mai rapida, pentru ca dupa vreo 2 cocktail-uri atmosfera se incinge si deci pot incepe dansurile, uneori chiar pe mesele cu picioare scurte ce parca anume pentru asta au fost puse acolo. Localul era destul de original, peretsii de sticla sparta de "gloantse" false, podul decorat cu placi electronice, iar coloanele imitau 2 miini ce tsin podul. Foarte placut. Impresiile au fost cele mai bune, chiar daca pentru persoana mea seara s-a incheiat la orele 9:30 din cauza oboselii fizice + psihice si a unei dorintse de a simtsi atingerea pernii pe obrazul meu. E drept ca odata acasa am gasit mingyiere facind exces de anumite dependentse, insa am mers la culcare cu in zimbet pe buze si un sentiment de liniste totala.

No comments: