Tuesday, July 22, 2008

When in Italy.... (5)

Deci trezitul la ora 9 kiar este o idée foarte sportiva … si,colac peste pupaza, cind am facut toti ochisori pe la orele 10, am descoperit jale mare : nu este cafea !!!! DECI CUM SA NU FIE CAFEA?? Deci hai sa mergem la un bar si sa bem cafea. Caci fara cafea nu se poate !!!!
35 minute mai tirziu, toata lumea este pregatita. Pregatita, plictisita, somnoroasa si flaminda. Eu am indraznit sa maninc deja biscuitsi si sa beau, nici mai mult nici mai putsin APA : )))))
La bar insa am dat peste Caffe in Ghiaccio con latte di Mandorla - o gustoshenie de care as bea si eu in fiecare zi. Este o chestie tipica celor din sud - cafeaua cu gheatsa si lapte de migdale, si cu cit mai sus ne urcam, se pierdea gustul bauturii ce iti ofera atita energie. In Milano nu se gaseste deloc... In general, cind se compara sudul cu nordul, in sud este 1. mult mai frumos 2. mult mai ieftin 2. mult mai gustos totul. Si baietsii is frumosi ;)

Azi am fost cu barca si am vazut stincile de aproape. Ne-am ars la soare fara sa simtsim caci batea un vint placut si apa era atit de albastra ca itsi parea ca nu este reala. Nu stiu cum ma voi mai intoarce pe plaja din Primorsk.

Azi am intrat intr-o pestera si am innotat in apa rece ca gheatsa. Azi am stat sub o ploaie sarata si am mincat panino cu prosciutto cotto si formaggio privind marea.

Azi se spune "La multsi ani". Azi este a 203-a zi a calendarului gregorian şi a 204-a zi în anii bisecţi.

Azi este ultima zi cind suntem aici. Miine de dimineatsa plecam si nu imi vine a crede cit de frumoasa a fost aceasta vacantsa.

No comments: