Friday, July 25, 2008

In miscare


Stind la control pasapoarte in Malpensa si avind avion spre Bucuresti, eram inconjurata doar de romani si de foarte putsini italieni. Dat fiind faptul ca doar cu citeva ore inainte aterizasem in Milano din directsia Bari, am simtsit imediat diferentsa intre cele 2 gloate, cea italiana de miercuri si cea romana de azi. desi italienii au multe de invatsat si mai trebuie muuulta apa sa curga pe Naviglie ca sa ajunga la un nivel de cultura in public satisfacatoare, romanii au multe de invatsat de la italieni. Insa de, pina la urma, si eu faceam parte din acea gloata, asa ca zimbeam la acele comentarii deocheate, nu ma lasam atacata de catre cei ce treceau in fatsa fara a sta la coada si nici nu ma simtseam lezata de lipsa cuvintului "scuze".
In avion, alta chestie. Stind alaturi cu 2 romance ce abia se cunoscusera, am fost nevoita sa imi pun castile in urechi, insa intre cintece tot am putut sa aud discutsiile despre avantajele si dezavantajele folosirii unui prezervativ in timpul actului sexual si am mai aflat si care sunt preferintsele acelei domnisoare ce spunea, citez " la 21 de ani deja trebuie sa ma gindesc si la placerea mea, nu numai la a lui".
In Aeroportul Henri Coanda din Bucuresti, am dat insa peste oameni super dragutsi, lucru care m-a cam mirat. Am ajuns deci fara mari probleme la statsia 783, si dupa muuult timp de stat in trafic la intrarea in Bucuresti, m-am revazut in sfirsit cu sora mea ce purta haine cumparate din Milano cu mai putsin de 2 saptamini inainte. Acasa am gasit mincare normala, pui prajit, piure si salata - caci o saptamina mincasem doar paste si pizza.Asa deci mi-am ridicat nivelul de satisfactsie aproape de maxim.
Acum deja am recuperat timpul pierdut pe mail, facebook, blog si messenger. Pot sa ma uit la TV linistita. Deci vacantsa continua :)

1 comment:

adinusa said...

pe bune ca asta vorbeau?! o dio..