Thursday, March 20, 2008

Help? Anybody?

Dupa fereastra mea e soare, iar pe masa mea dezordine - ziare, cartsi, xeroxul la matematica financiara, caiete de conspect, contsinutul gentsii mele care a fost rasturnata pe masa in loc sa se caute cu calm obiectul dorit din ea ( si nu, nu sunt iritata zilele astea, este doar o parere subiectiva ce a fost exprimata de citeva ori de catre persoanele din jur ) etc. Ziua de astazi este prea promitsatoare pentru a fi pierduta, si totusi, dupa cum merg lucrurile, spre asta ma misc. Toate pe cite le am de facut sunt in stand-by din cauza lui. Am emotsii cind stiu ca este atit de aproape, ma trec fiori - este sentimentul de care am incercat sa scap deja de citiva ani buni, stiu ca nu ma duce nikaieri bun, insa deja a devenit parte din mine si nu ma pot schimba. Nu am curajul sa fac ceva, din cauza ca nu sunt buna la probabilitate, si desi stiu ca sunt doar 2 posibile rezultate ( Da sau Nu), nu imi dau seama care este shansa celei favorabile mie. Am nevoie de mult curaj pentru a actsiona, si desi ma frustreaza aceasta inactsiune pina la maximum, nu cred ca de data aceasta va fi altfel, deci nu o voi face, caci nu vreau sa risc, mai bine stau in banca mea si sper la un miracol. Din pacate, nu sunt atit de naiva ca sa cred ca se va rezolva de la sine, si deci, ajung iarashi de unde am inceput.... Nu imi place aceasta situatsie si deci trebuie sa o schimb. Stiu si cum, insa nu prea am incredere in fortsele mele proprii cind vine vorba de el, caci nu sunt lucida, emotsiile pun stapinire pe mine si de cele mai multe ori, in final ajung intr-un punct cu mult mai rau decit cel initsial. Si deci ce sa fac? Sa chem pe cineva sa imi omoare paianjenul de pe perete?

Si, desigur, intreg etajul meu a plecat acasa de sarbatori... Nici un Giuseppe, nici un Rafaelle, nici un Mirko si nici un cute stranger din 524 nu sunt aci cind am cea mai mare nevoie de ei.....

2 comments:

adinusa said...

ma jignesti!!:P i'm here >:D< da nah, ce-i drept, nu pot tine locul masculilor de pe coridoru tau nu? :)))

Roxanchik said...

a disparut paianjenu.... da deam ma tem sa ma gindesc unde e .... :(