Thursday, March 20, 2008

Fericire, bani si ipocrizie

Astazi nu mi-am notat in "to do list" nimic insa am reusit surprinzator de multe. Azi in calea mea au aparut nu o singura ci mai multe surprize, si este, desigur, o chestie de perceptsie. Am luat deja demult unele decizii, insa nu mereu pot sa ma tsin de drumul cel bun caci tentatsiile persoanei ce am fost ieri sunt inca prea puternice.

Azi se discuta aprins " Aduc banii fericirea?" Raspunsul este unul banal, pe care toata lumea il rosteste cu o convingere de fier "Nu", pentru ca de ar zice ca "Da" ar parea prea materialisti, iar in aceasta lume parerea celor din jur inca conteaza. Eu insa urasc ipocrizia, deshi nu 1 data m-am intrebat daca procedez corect in situatsiile cind intre a fi ipocrit si diplomat distinctsia este atit de fina incit e abia perceptibila.... E drept ca am cam renuntsat zilele astea la diplomatsie, lucru care ma face nitsel antipatica in ochii celorlaltsi, insa nu sunt persoane prezentsa carora imi va lipsi, deci pina la urma, sunt ok. Si da, cred ca banii aduc fericirea.... " fericirea" difera de la persoana la persoana, deci pentru unii, banii aduc fericirea.... sau , cum se zice, daca nu o cumpara, macar o inchiriaza pe vreo citeva ore. Pentru mine, fericirea este ceva tangibil la moment, si imi doresc din inima sa pastrez acest sentiment cit mai lung timp posibil.

2 comments:

Jeka said...

o tema pe care abia astept s-o abordez.. da n-am inspiratie.. parerea mea este ca banii itzi aduk libertate, libertatea de a trai asa cum vrei si ti-o doresti.
in realitate insa, nu stiu cum , se primeste ca in cintecul lui pavel stratan:
"eu sau traiesk sa fac parale, sau fac parale ca sa pot sa mai traiesk".. iak asa.

Roxanchik said...

pai da, de aia si a aparut postul.... insa era prea tirziu ca sa scriu mai mult, si asa s-a primit un post mai scurt :) insa cred ca revin asupra temei :)