Thursday, March 13, 2008

Da Doamne Minte

Cu cit mai mult se mareste cantitatea blogurilor citite, cu atit mai mult descopar ingeniozitatea, curajul, tupeul si usurinta cu care alte persoane privesc realitatsile de zi cu zi cu umor si cu sarcasm, lucru care ma face consider posibilitatea de a ma lasa de blogguit si deci sa imi dedic timpul altor activitatsi cu mult mai folositoare, ca de exemplu: 1) lasarea in pace a ProTv, fiindca chiar daca imi aminteste de casa, doar ma face sa zimbesc trist la vederea stirilor din tsara - de obicei nimic important, caci orice nu ar fi, nu va dura - data fiind viteza cu care se schimba deciziile in parlament, constitutsia si valorile natsionale, in fiecare zi se intoarce o noua fila, se incepe de la inceput si astfel progresele sunt minore, daca acestea desigur exista. 2) Sa imi misc partea dorsala la biblioteca si sa imi iau in sfirsit cartsile alea la care ma uit mereu si care imi zimbesc de pe politsa, insa eu, fiind mereu ocupata cu micro sau accounting, le ignor complet. 3) sa ma opresc si sa ascult trilul pasarilor (a venit primavara ! ) in loc sa ma imi pun intrebari inutile, ce pe deasupra nici nu au raspuns. ... Si lista continua.
Ziua are doar 24 ore. Maximizarea utilitatsii acestora depinde de noi. Personal nu am gasit inca o functsie optima, caci imi e frica sa renunts la variabilele acesteia. Insa in viitorul apropiat, cine shtie....

Recomand : http://decolteu.wordpress.com/

No comments: