Thursday, March 13, 2008

De ce?

Ma mira cum se schimba punctul de vedere, si deci si toate variabilele unui model dintr-o singura miscare, un singur cuvint, o singura actsiune... Ma mira cum oamenii buni devin rai din cauza ca sunt supusi incontinuu unui mediu materialist, egocentrist si fara scrupule. Ma intristeaza faptul ca timpul trece insa nu se vad progrese iar populatsia continua sa gindeasca unilateral fara a privi obiectiv in perspectiva ( as fi vrut sa utilizez" to see the big picture", insa ma tem ca folosirea unei fraze in limba engl in contextul limbii romane as fi acuzata ca am creat o noua limba, asa cum se presupune ca prin folosirea cuvintelor imprumutate din limba rusa am dat nastere limbii moldovenesti ) Ma intreb de ce de cele mai multe ori superioritatea unuia este determinata de inferioritatea altuia, si nu de merite.... Este oare prea naiv sa ma intreb de ce nu putem fi o societate unita? De ce bunastarea unuia trebuie neaparat sa cauzeze lipsuri altuia, de ce simtsim ca totul este win-lose? Nu stiu de ce, dar simt ca am mai meditat asupra acestei teme, la care m-am intors fiindca noi si noi dovezi ale rautatsii sincere a persoanelor m-au facut din nou sa ma intreb " De ce??? "

"Oamenii buni ajung in rai... oamenii rai ajung unde vor. " Trist, dar adevarat?

Nepotselul meu intrebase cindva " Ce este raul? " Nu stiu cum i-a explicat sora mea, insa shtiu ca aceasta intrebare nu are raspuns bine definit. Cum a zis o prietena de-a mea, traim intr-o lume relativa.


Nu am urmarit astazi stirile, nu stiu ce a insemnat pt lume ziua de 12 martie. Shtiu doar ce a insemnat pentru mine. Aici noutatsile sunt bune. Si cred ca totul va fi bine, deoarece inca mai cred ca fiecare are parte de ceea ce merita.

"I live in my own little world.... But it's ok... they know me here."

No comments: