Monday, December 13, 2010

Emo



(3-22-2010)


Nu tot ce zboara se maninca. Nu tot ce straluceste e aur. Nu tot ce e frumos merita iubit. Nu tot ce e cald e soare. Nu tot ce spui e mereu adevarat. Nu toate visele se indeplinesc. Nu toate persoanele sunt bune. Nu toti prietenii ramin alaturi de tine de-a lungul timpului. Nu intotdeauna stii ce vrei. Nu este nimic sigur.

Uneori dam mai mult decit primim. Si nu odata sustinem sus si tare ca pentru noi este destul. Nu.Nu. NU este destul.

Uneori vrei doar sa traiesti. Fara a te gindi la consecinte. Fara a te gindi la nimic. Doar sa traiesti.

Uneori lenevesti. Chiar daca stii ca ai de luat decizii super importante, chiar daca nu ai timp de pierdut. Insa stii ca undeva adinc, sub acel gros strat de lene puturoasa, se afla persoana ce erai cindva - sau, alternativ, persoana ce o vedeai (vezi) in oglinda.

Suntem ce suntem si nu putem schimba asta. Cit de mult nu am vrea, cit de mult nu ne-am preface, cit de mult nu am incerca, anumite kestii nu se vor intimpla niciodata, si nu, lupul nu isi va schimba naravul iar ursul mereu va ramine pacalit de vulpe. Exista kestii imposibile, doar ca limita intre posibil si imposibil este deobicei mai indepartata decit credem.

Da, sunt un ghem de idei semi-preparate ce nu isi gasesc drumul spre cuptorul cu microunde. Da, imi recunosc viciile, greselile, stupiditatea, si, cel mai important, naivitatea. Da, stiu, pe toate le stiu :) Imi recunosc si lipsa de modestie ;)

Nu, nu am scris niciodata aici ceva ce nu as fi spus in vreo conversatie. Doar ca deobicei ma tem ca nu ma asculta nimen....

Da, scriu offline, kestii pe care trebuie sa le spun cuiva insa nu sunt gata sa le spun. Da, am scris scrisori. Multe. Nu ma rusinez de ele, insa nu, destinatarii nu le vor citi niciodata.

Nu ma pling. Sunt fericita. Chiar atunci cind pling.

Am vrut sa fiu sincera azi. Si nu, nu imi mai pasa cine citeste. Desi recunosc ca m-am cenzurat. Contradictii... Incongruente.... Nepotriviri... si totusi.... Pleonasme... Welcome to my world.

1 comment:

Alina Timotin said...

E placut sa citesc aceste randuri. Se simte sinceritatea. Cred ca pe fiecare ne loveste si lenea si durerea si avem momentele noastre mai grele. Cum fara ele ?! Sunt piperul vietii :)