Friday, October 9, 2009

The Fridge

"Cum vei gati, asa vei prinzi".
Nimic mai adevarat :)

Apartamentul nr 3 este casa diferitor specii de gurmanzi, daca putem fi numiti asa:) De exemplu, fiind un fidel inamic al carnii, S se hraneste cu cascaval si cu salata verde, cu lapte cu Nesquick si... paste, asa cum ii shade bine unui italian get-beget. Meniul sau zilnic mai inculde berea si capshunile sau strugurii. Datorita acestor caracteristici ale S, ceilalti inhabitantsi a apartamentului nr 3 se bucura de mai mult spatiu in frigider, politsa destinata lui fiind folosita pe perioade scurte de timp - dezghetsam legumele sau racim berea ce deobicei nu incape in frigider datorita capacitastii limitate a acestuia, etc. Sau, in cazul K, politsa lui S este folosita pentru a depozita cantitatea enorma de Cola consumata zilnic. S deasemenea are grija sa markeze putsinele produse pe care le are in frigider cu litera S, desi nimeni nu are nici o indoiala ca cascavalul si salata sunt ale sale.

K ete un baiat vesel si destul de deschis ce maninca muuuulta carne. Microundele miros deja de o saptamina a pui in sos indian caci mincarurile preferate de K sunt cele picante. Acum de exemplu, la ora 11:43 AM, el sta in bucatarie si maninca "Chili con Carne" si orez. Curiozitatea m-a impins sa gust, caci mirosul ce s-a imprastiat deja prin tot apartamentul si s-a impregnat in hainele proaspat spalate, mi-a trezit si mie stomacul, si deci, dupa o mini-furculitsa de carne am baut un pahar cu apa si am mincat mai multe bucatsele de brinza ca sa scap de sentimentul ca gura imi ia foc. El mi-a zis rizind " You are such a GIRL" si si-a vazut mai departe de mincare si de chat-ul in facebook.

Inapoi la politsele din frigider, politsa nr 2 este a mea. Mica si neincapatoare, totusi in spate se gasesc produse cu o vechime de mai mult de o saptamina pe care in fiecare zi ma gindesc sa le arunc insa din lene sau procrastinare, nu ajung niciodata sa o fac, asa ca tortellinii s-au lipit deja si par o masa omogena, sosul de rosii este intr-o stare lamentabila, maioneza de pe fundul borcanelului si-a schimbat culoarea iar piureul... nu mai mentionez. Dat fiind faptul ca nu sunt obisnuita sa fac mincare in fiecare zi, si nici nu imi place extrem de mult acest proces, m-am gindit ca poate ar trebui sa fac mincare pe citeva zile inainte, sau makar pe 2 zile. Da, ok, insa fiindca eu nu maninc mult, si din cauza ca ma plictisesc sa maninc 2 sau 3 zile piure cu carne sau pui cu legume, am decis sa ma invat de la K si sa fac in fiecare zi cite ceva, cite putin, sa fie proaspat si bun. Oricum pierd timp in fatsa calculatorului, de ce sa nu ma invat sa si fac mincare? Caci da, capacitatile mele de gatit sunt cam limitate, trebuie sa recunosc :( Nu sunt deloc buna de maritat inca, insa nu e problema, nici nu am de gind inca :P Insa, pina cind maninc numa oua prajite si cartofi fierti. Ma gindesc deja de 3 zile sa fac o supa, insa nu sunt sigura ca astazi va fi ziua in care realizez acest scop.

Politsa de mai jos apartine M, ce este la fel de /mai lenoasa ca mine cind vine vorba de mincare :) Eu makar am o scuza - in italia maninc la cantina, iar duminica, cind cantina e inchisa, maninc deobicei prostii(biscuiti, bomboane,fructe) sau semi-preparate. Ea insa este de 2 ani departe de casa si nu are serviciul Mensa, si totusi, maninca numai semipreparate, iaurturi sau ciuperci. Politsa ei este insa plina cu sticle de bere - amuzant, pentru ca ea NU BEA bere :) Totusi, alcoolul cu bule a fost procurat cu o ocazie mai indepartata, in cantitatsi mari pentru ca la 18 sticle de bere a primit o reducere de aproape 5 euro. Plus ca cantitatea de bere de pe politsa ei ne ofera noua un continuu motiv de a o lua peste picior cind vine vorba de alcool sau petreceri :)

Frigiderul nostru ce esti in bucatarie,
Pastreaza cu sfintenie produsele noastre
Cu fidelitate slujeste
Carnea pastreaza si berea raceste!

No comments: