Thursday, January 29, 2009

Alegeri

De dimineatsa parea sa fie o zi buna, si deci avind tot timpul din lume, am decis sa petrec citeva ore la shopping. Banii pina la urma s-au terminat, sacosele s-au ingrelat, iar eu m-am facut cu o gentutsa noua de cea mai mare frumusetea. E drept ca nu e acea pe care o vazusem la magazin si pe care intentionam sa o cumpar. Pina a ajunge la un raft mai indepartat, m-am impiedicat de comoditate, de fidelitatea culorii si de disponibilitate. Da, aceasta geanta are capacitatea de a se potrivi oricarei stari de spirit, si da, este o geanta interesanta chiar daca este ca si multe alte gentsi. De ce insa nu am luat-o pe cea care se deosebeste in multsime? Pentru ca acea este mai greu de intretinut, pentru ca trebuie sa mai si lucrezi asupra compatibilitatsii ei cu celelalte aspecte ale vietsii tale. Asa se intimpla mereu, mi-a zis o doamna in magazin. Alegem negrul, pentru ca este deja un drum cunoscut, negrul merge la orice.... Da, asa este. Intre a alege ceva nou si incitant, multsi dintre noi se conformam cu rutina, pentru ca, buna sau rea, ea nu ne va aduce surprize neplacute. Pacat. Geanta bej era si ea frumoasa.

No comments: