Monday, September 1, 2008

Requiem for a summer

Azi e 1 septembrie. Astazi incepe toamna. Astazi se fac noi pashi. Astazi incepe o noua etapa, iar trecutul trebuie lasat in urma. Astazi, fara sa stim de ce, suntem tristi. Pentru ca s-a terminat. Nu mai e vara. A venit, a venit toamna... cu prospetsimea de dimineatsa, haosul de peste zi, cu voci de copii si risete de studentsi, cu frigul de seara si cu copacii ce incet ingalbenesc iar cu fiecare frunza cazuta se simte o amintire ce se ascunde tot mai adinc in inimile noastre.
Timpul este relativ. Poate sa treaca un an, sau poate sa treaca o zi - emotsiile te fac sa nu mai stii diferentsa. Un an trece intr-o clipa, dar si o clipa poate dura cit un an. Si iti e bine. Si zimbesti. Si da, a trecut vara grabita pe linga tine ca o adiere placuta de racoare intr-o zi de canicula, insa stii ca ai savurat-o din plin. Au fost 3 luni pline de aventuri, de emotsii pozitive, de calatorii si de voie buna. 3 luni pline de emotsie, dragoste si intelegere. 3 luni in care s-au luat decizii si in care s-au pus multe puncte pe i. 3 luni in care am invatsat multe lucruri, in care am descopoerit ceea ce era sub nasul meu. 3 luni de vis. Vara este anotimpul libertatsii. Si da, am fost libera.

Au fost emotsii si lacrimi chiar de pe 1 iunie, cind 2 prieteni au format o familie frumoasa. Au fost griji si noptsi nedormite cit am sustinut sesiunea. Au fost clipe de relaxare cit stateam pe holurile caminului de vorba cu Gius, Anto si Adina. Au fost clipe de odihna totala cind nu faceam nimica decit somn si mincare. A fost incredere si shopping cu sora mea in Milano. Au fost muuuulte clipe frumoase si momente de neuitat in sudul Italiei. Au fost intimplari ce m-au facut sa iau decizii drastice, insa fara nici un regret. Au fost reintilniri, povesti, plimbari. A fost Marea Neagra, cu nisipul fierbinte sau rece in dependentsa de momentul aflarii mele pe el. A fost claritatea ce mi-a aratat ca pentru a vedea ceva, trebuie mai intii sa deschizi ochii. Au fost vise ce au devenit realitate. Au fost cuvinte, au fost zimbete, priviri. Au fost intilniri si cunostintse cu persoane exceptsionale. Au fost legate prietenii, au fost dezlegate inhibitsii si frici. Au fost descoperite adevaruri, au fost ascunse complexe. Au fost aduse la suprafatsa dorintse si au fost uitate dureri. Am trait clipa, si o voi trai si mai departe.... chiar daca deja e toamna.

P.S. Post inspirat de pe blogul prieten JackSun's Mess. Mersi de inspiratsie !

No comments: