Sunday, September 7, 2008

Contact


Se spune ca firea omului se poate defini dupa acel ultim gind pe care il are inainte de somn, si dupa acea prima fraza pe care o gindeste dis--de-dimineatsa. Pai, fraza mea de azi dimineatsa nu aducea tocmai a bine - promisesem cu o seara inainte ca la orele 10:00 voi fi in fatsa la Fidesco de la Ciocana, si da, promisesem ca va fi ora 10:00 si nu 10:15 sau 10:30 - insa cind colo, ma trezesc eu din somnul de frumusetse cu un oftat - era ora 9:51. Am sunat repejor unui reprezentant al sexului puternic care locuieste in apropiere si care ma putea linisti ca intirzierea nu e asa grava, insa acesta m-a mustrat pentru somnul indelungat cind in realitate el se trezise cu 15 min inaintea mea. Si deci, in foarte mare graba, la orele 10:27 eram in fatsa acelui fidesco mentsionat... insa, eram singuri. Organizatorii toti au cam intirziat azi la cupa, insa pina la urma, toate momentele negative au fost acoperite de un anumit nivel de sincronizare si de lucru de echipa. E drept ca toata organizarea a cazut mai mult in miinile capabile a unui membru 10 lei mai dedicat jocurilor intelectuale, lucru pentru care ii multsumim noi, restul muritorilor care nu am putut sa ne dezlipim de dependentsele noastre fizice ( somnul etc) si psihice ( plimbari serale etc). Pina la urma insa, cupa s-a desfashurat intr-o atmosfera placuta, contestatsii au fost putsine iar cistigatorii s-au bucurat enorm de sticlele de bere oferite ca premiu.
Echipele 10 lei si Carpe Diem si-au inkeiat activitatea, insa au trecut in eternitate lasind in urma lor o amintire de neuitat. Momente de suspans, momente de veselie, spirit de aventura si dorintsa de a fi mai bun. Am invatsat sa am incredere si am reusit sa trec peste insuccese. 10 lei pe masa si vorbim :)

5 comments:

Alina Cazachevici said...

Da echipa Extazy mai are speranța să joace cu/contra marelor şi iubitelor echipe Carpe Diem şi 10 lei *smilik visator*

Eu ştiu, am să scriu scrisori lui Moş Crăciun :)))

Anonymous said...

Mi se pare ori nu, dar 10 lei nu-si va incheia inca activitatea ;) Ne vedem noi in noul sezon :D

Traiasca CUC-ul! :))

Roxanchik said...

Nu putem renuntsa la CUC :)))... timp se gaseste. si bilete la avion sunt :-D

Jeka said...

daaaa.. pe 10Lei greu sa alungi din CUC..
:) sau :(
:-??

p.s. sorry de atytea smailuri..*hi-hi*

Roxanchik said...

e ca fumatul, incerci sa te lasi da nu potsi ;))) sper sa se inteleaga aluzia :P