Thursday, July 3, 2008

M-am saturat


M-am saturat de tot ce se intimpla aici
de toate conversatsiile pe messenger
de toate discutsiile pe hol
de toate plimbarile in aceleashi locuri
de aceleasi teme de discutsie
de aceleasi fetse
de aceeasi mincare
de aceeasi muzika
de aceleasi site-uri
de aceleasi diminetsi somnoroase
de aceleasi zgomote
de aceleasi amiezi fierbintsi
de acelasi sapun
de aceleasi haine
de acelasi gel de dush
de aceeasi ploaie de seara
de acelasi wallpaper
de aceleasi fotografii
de aceeasi sonerie la mobil
de aceeasi limba in jur
de aceleasi cearsafuri.
M-am saturat de paranoia
Si m-am saturat de pesimism.
M-am saturat sa vreau
Si m-am saturat sa astept.
M-am saturat de incertitudine,
si de aversiunea catre risc.
M-am saturat de rutina si de obisnuintsa.
M-am saturat de confortul asta amagitor.
Numai de Hugo Bob nu m-am saturat.

4 comments:

adinusa said...

u're MSing woman..

Roxanchik said...

pentru cei ce nu cunosc, MS - M-am Saturat :))))

Anonymous said...

;))

Roxanchik said...

deja mi-a trecut, ma duk in Puglia !! :PPP