Saturday, June 14, 2008

Imprevizibil si neplacut

A inceput destul de bine. O privire, un mesaj in Facebook, un sunet, o cerere de "aggiungi contatto" in Msn. Discutsiile erau interesante, interactsiunile placute iar compania agreabila. Totul mergea bine, pina cind nu a mai fost asa. Si anume momentul crucial a fost... sarutul. Ok, am zis. Poate ca a fost cel mai rau sarut din viatsa mea, insa am decis intr-un final, dupa muuulta meditatsie si cu muuuuult compromis ca ii voi mai da o shansa. Pina a inceput a-si scoate dracu coada. E drept ca eram nitsel rece - insa discutam totusi, deci nu eram cu totul absenta. A inceput cu statusuri personale in messenger, cu intrebari de genu "de ce nu ne vedem? nu vrei sa ma vezi?de ce nu vrei sa ma vezi?" si cu sarcasm de genu " dada, du-te la piatsa si pe urma seara cind vreau eu sa ne vedem imi zici ca invetsi, dada, bravo !" ce?? excuse me???? nu am inteles eu bine? am pierdut eu ceva? Nu sunt proprietatea ta si nici nu trebuie sa iti dau raportul zilnic. Am si eu viatsa mea si nu pot sa ma aranjez dupa programul tau. Simtsi tu ca nu ai loc in ea? Scuze? Nu iti pare ca te misti prea repede? Si dupa aia imi zici ca esti nervos si cica trebuie sa te scuz, caci de, sunt eu cel mai frumos lucru din viatsa ta in perioada asta si nu, cum sa ma supar eu pe tine. Uite asa! Da, pune status messages de genu " totu merge pe dos" si apoi zi-mi ca eu sunt stranie si ca tu nu ma intelegi. Da ce am facut???? Nici macar nu potsi sa zici ca te evit - sunt in perioada examenelor deci scuza mea cum ca invats este mai mult decit credibila. Atunci??? Vorbim? Da. Doar ca nu ne vedem. Insa haide ma, au trecut doar citeva zile si eu am avut 2 examene !!!! Intelege-ma si tu ! Nu trebuie sa te devii paranoia si sa ma iei cu ultimatumuri. Si nici cu atacuri. Caci eu la atac raspund cu atac. Si nu va iesi bine. Caci nu reactsionez bine in certuri. Spun multe chestii ce nu trebuie spuse. De, nu obisnuiesc sa ma cert. Nu am experientsa. Insa daca asa vrei tu sa fie, asta e, fie.
Chiar voisem sa ii mai dau o shansa. M-a sfatuit un prieten sa nu dau atita importantsa acelui aspect cum ca sarutul a fost un dezastru, ca poate avea si el baiatu emotsii. Chiar eram gata sa mai incerc o data si cine stie, poate avea sa iasa ceva. Insa dupa toate astea nu mai cred. Am decis intr-un final sa ne vedem si sa discutam. Dada, sa am "the talk" . Si inca si in italiana. Bine ca macar era la lumina zilei si ca eram in loc public. Lucru care m-a impiedicat pe mine sa urlu in gura mare, insa el deloc nu se simtsea prost cind m-a apucat de bratse si nu imi dadea drumul. Deci io sunt persoana ce am nevoie de SPATSIU. Cu mine VIOLENTSA nu merge. Si nici MACHO MAN ATTITUDE. Da, inteleg ca esti cocosh in ograda ta, da am si eu capul meu si principiile mele, ideile mele si gindurile mele. Eu NU SUNT un obiect care face tot ce spui tu. Eu AM parerile mele si vreau sa fiu tratata ca un EGAL. Poate esti tu puternic, insa nici eu nu sunt mai prejos. Diferentsa intre noi este ca eu am vrut sa fiu diplomata, si nu tsiam putut spune in fatsa ca nu vreau sa fiu cu tine. Caci sper ca undeva in adinc mai pot gasi acea persoana care m-a atras initsial. Dar vad ca nu se poate. Tsie trebuie sa itsi spun in fatsa ca nu vreau sa te vad, ca nu vreau sa te aud si ca vreau sa ma lasi in pace. Ca de nu, tu te faci tot mort in papushoi si tot ma intrebi cu ochi de mielushel ce ai facut tu rau. TOTUL! Stiu ca nici eu nu am fost foarte corecta azi, ca de, situatsie critica si neplacuta, desigur ca am scapat si eu anumite fraze, asa spuse la minie. Dar cind ziceam sa NU PUI MINA PE MINE, chiar aveam in vedere sa itsi IEI MIINILE DE PE MINE ! Parca erai cu prima ta fata azi, ce, nu stii pina acum ca fetele nu iubesc astfel de tratament? Ca sa le tsii cu violentsa si cu pumnu in masa? Ca lor le place atunci cind le ascultsi si cind se discuta o problema? Da, azi eu o tsineam pe a mea si tu pe a ta. Off !!! Eu pe tine te-am inteles, da tu pe mine??? Nici gind, ashai? Tu, barbatul, nu potsi concepe faptul ca te-a respins o fata. Tu, italiano vero, cum sa fii lasat de o moldoveanca? Ea, care respira aerul din tsara ta si invatsa pe banii guvernului tau. Grrr !!!
Acuma ce sa fac? Sa ii zic in fatsa ca "nu, NU VREAU sa fiu cu tine" ? Adica sa ii mai repet asta pina intelege? Nici nu auzea ce ii ziceam. O tsinea inainte pe a lui, "De ce esti asa, ca era totul bine si cind colo te-ai schimbat, ce am facut?" Da nu ai facut nimic ! Nu merge, si gata. Fara motiv. Nu merge. Punct.
Nu trebuie sa fiu diplomata in cazul asta. Astazi asa si nu am decis nimic. Tot ma lua cu sarcasm si cu atacuri la persoana, si pe urma tot sunt eu cea rea iar el victima prinsa in mreaja de catre ciudatsenia de mine. Am zis ca ne vedem astazi diseara. Tot intr-un loc public. Ca sa fiu sigura.
Un lucru numai nu imi dau seama. Cum a putut sa fie atit de dulce si de calm pina acum? Bine ca macar l-am descoperit. Acum imi dau seama ca ceea ce am avut eu cu M a fost cu adevarat ceva special. A fost scurt insa frumos. Iar eu, ca proasta, nu am apreciat. Uffa !

P.S. Sunt extrem de nervoasa acum. Demult sau poate chiar niciodata nu mi s-a mai intimplat. Astept sfaturi, sugestii si compasiune.


2 comments:

adinusa said...

omg asa post energic de numa! parca acuma te aud cum semi-urli:))
io zic sa chill, si sa te bucuri ca ai descoperit la timp ceea ce poate nu era asa placut de descoperit daca lucrurile evoluau mai mult;)

Roxanchik said...

o, da... bine ca tai raul din radacina :) thanx for the support :)