Sunday, June 15, 2008

Am invatat

Am invatzat... ca nimeni nu este perfect...
pina cind nu te indragostesti.
Am invatzat ca un suris e un mod economic
pentru a-ti imbunatati aspectul.
Am invatzat...ca toti vor sa traiasca in virful muntelui...
dar toata fericirea o gasesti in timpul urcusului.
Am invatzat ca viatza unui om este lupta
intre ceea ce este si ceea ce vrea sa fie.
Am invatat ...ca trebuie sa te bucuri
de calatorie si sa nu te gindesti doar la scopul ei.
Am invatzat ca a nu te putea hotari
este a te hotari sa nu faci nimic.
Am invatzat ca inkisoarea cea mai de temut
este cea in care te simtzi bine.
Am invatzat ca invidia noastra
dureaza de cele mai multe ori mai mult
decit ferecirea celor pe care le invidiem.
Am invatzat ca viatza este o sarbatoare continua..
dar nu intotdeauna a ta..
Am invatzat ca acel ce se indragosteste
de sine insusi, nu va avea rivali.
Am invatzat ca cu cit mai onest devii tu,
cu atyt mai mincinos devine totul in jur.
Am invatzat ca viatza trebuie traita asa cum este
pentru ca ni s-a dat fara sa o cerem si
ni se va lua fara sa fim intrebati.

Preluat de la Anonim.

No comments: