Saturday, June 21, 2008

Read all about it

Dat fiind faptul ca totusi gindesc, deci exist, insa din cauza ca gindesc prea mult nu mereu reusesc sa ma calmez, am decis sa mai aflu ce se mai intimpla in patrie, poate simtsindu-ma mai aproape de casa voi reusi sa gasesc raspuns la o intrebare existentsiala pe care am descoperit-o recent. Deschid, dornica de cunoastere, citesc titlurile stirilor si sa nu simt nevoia sa clickez pe nici una. Iarashi certe pe la CEDO, iarashi scandari de genu "Ghimpu jos", "Muşuc sus" in Consiliul Municipal, iarasi acuzatsii ale unui organ al puterii catre altul. M-am bucurat sa vad ca totushi nimic nu s-a skimbat, de parca nici nu am plecat de acasa. Au loc aceleashi manipulari,aceleashi prostii trec ca dovezi incriminatoare. Aceeasi exagerare. Si aceeasi sperantsa. Se vrea progres, da de unde? Se ieftinesc crenvurştii, salamul şi pulpele de pui cu până la 5 lei, insa pretsurile la apa vor creste cu cca 5%. Ploile au creat neplaceri si inundatsii in toata tsara, iar de necaz, o femeie s-a impuscat in cap cu nimic altceva decit un pistol, iar un tata si-a aruncat fata de 6 ani de la balcon si alte noutatsi vesele de acest gen. Bine, zic eu. Trec la alt site.
Deja se simt progrese, caci chiar am trecut de titlurile reportajelor. Momente de genul "
O adolescenta in varsta de 14 ani a fost ucisa, din greseala, de propriul sau unchi. Potrivit politiei, acesta voia, de fapt, sa o omoare pe bunica fetei. " m-au facut sa zimbesc, insa eram deja sub impresia stirii cu acel pedofil britanic in care se aminteste si de acel multimilionar american de anul trecut ce avea aceeashi ocupatsie. Am deschis chiar si un video, ca sa urmaresc interviul dir. Estimatorului VM Natan, din pura curiozitate sa vad cum arata la televizor. In rest.... hm. Stiu cine va spune si ce va spune cu o aproximatsie de 90 %. Iar cele 10% de incertitudine nu merita pierderea unui minut pe acea stire.
Ok. Cursul oficial al MDL este USD - 10.0048 , EUR 15.4923. S-a deschis un nou centru comercial si Banca Transilvania va deschide o subsidiara la Chisinau in 2009. Foarte bine. Insa data viitoare cind ma apuca necesitatea de a afla ceva, voi citi o carte.




No comments: