Thursday, February 28, 2008

Echilibru

Vine primavara. Da, m-a informat miercuri o prietena ca simbata e 1 martie... "ceeee???" a fost reactsia mea... da, degeaba mi-am pus pe perete calendarul ala- chiar daca ma uit la el, acest obicei nu mi-a imbunatatsit orientarea in timp.
24 ore... insa cine le mai simte cind trec?

Atit de multe de spus, si atit de putsina dorintsa de a vb...... Credeam in multe chestii, numarul lor se reduce incetul cu incetul.... Acceptam multe lucruri ca fiind firesti, insa imi dau seama ca nu sunt atit de omniprezente, ci ca eu fusesem norocoasa sa fiu partasha la ele... Aveam frica, insa de cele mai multe ori era neintemeiata....
Totul shi nimic in acelashi timp. Cald shi rece... Pace shi zbucium.... Lumina shi confuzie.... Tentatsie shi control.... Miscare si imobilitate... Vise shi realitate.....Echilibru? Da, e acolo undeva.....

No comments: