Monday, February 16, 2009

Haos

E luni seara si e 18:45. Lucrurile imi stau toate care si pe unde - as vrea sa zic ca e un haos ordonat, insa nu e asa, doar ca m-am obisnuit cu el. Plus ca am memorie buna asa ca am retsinut deja unde sunt anumite lucruri chiar daca deja de citeva saptamini bune plinge locul lor dupa ele. Masa imi e comoda - chiar daca are in lungime mai mult de 1.72 (unealta de masurare a fost persoana mea), biroul nu pare gol. Pentru ca nu este. In coltsul stinga se afla diverse obiecte de uz casic pe care nu le-am mai atins de citeva saptamini - da, ma intreb si eu citeodata de ce stau la mine pe birou si nu undeva in vreun sertar, mai departe de ochii lumii. Tot acolo insa stau si acei 3 trandafiri care imi arata prin prospetsimea lor ca totusi nu a trecut un secol azi, desi asa ar parea. Orarul lectsiilor sta si el uitat pe margine, la el insa mai trag cu ochii din cind in cind - cine stie, poate incomoditatea ma va face sa il agats de vre-un perete, astfel mai skimb si eu macar ceva din camera mea. Cana cu ceai, biscuitsii si napolitanele sunt la locul lor - trebuie doar sa intind mina si sa ma indulcesc. E drept ca si covorasul pentru abdomene nu e departe, cine insa se mai gindeste la kilograme in plus cind dragul meu calculator sta atit de imbietor pe masa?
Nici nu mai tsin minte cind a sunat ultima data telefonul fix. Oare mai functioneaza? Totusi sta la indemina, pentru orice eventualitate. Sticla cu apa? Desigur, prezenta - apa e lichidul vietsii. Mai ales ca recent am achizitionat un filtru de mai mare frumusetsea, care desi e util, taraganeaza foarte mult procesul de fierbere a ceaiului, astfel incit uit ca voiam in genere sa beau ceva. Astfel economisesc Lipton-ul cumparat cu mare grija de tata de la Piatsa Centrala.
Alaturi de sticla cu apa se afla desigur vitaminele pe care in 2009 le-am atins doar ca sa sterg praful de sub ele, insa ce e mai straniu e ca de citva timp incoace demachiantul tot e la indemina. Da, machiajul e pe politsa nr 2 ( nu ca daca ar fi mai aproape l-ash folosi, dar totusi) iar demachiantul e aici. Hm, ok, uite si servetele. Si biletsele pe care scriu task-uri ce intr-un final ramin doar scrise. Si sutele de pixuri cu care nu scriu. Si cabluri de la diverse jucarii electronice. Si foi. Multe multe foi. Asa cum ii sta bine unui student.
Pina miine imi organizez biroul si revin cu un reportaj despre politsa nr 1. :))) Si poate pun si vreo carte pe masa, asa ar fi frumos.......

1 comment:

Anonymous said...

dezordinea are farmecul ei :D parca te simti ceva mai liber. pana cand te apuca nervii ca nu-ti gasesti ceva si esti in criza de timp... :)