Friday, January 9, 2009

Deci.....

Cogito, ergo sum - a zis Descartes. Cogito, ergo ma chinui, zic eu. De aia am zis ca ar fi bine sa ma apuc sa studiez din acea carte de statistica pe care am carat-o pina la Chisinau si inapoi - o cartsulie de nici mai mult,nici mai putsin de 2 kg.
Dar uite ca ma trage spre ea tastatura acestui calculator ce inca mai simte atingerea fina a lui Tolik ( mersi mult!), si uite m-a impins necuratu blogurilor sa apas pe acel bookmark ce ma aduce direct aici, unde scriu acest post ce promite a fi foaaarte pe neintelesul tuturor :)) Insa nu, eu nu sunt confuza, sunt doar foarte bine amestecata :))

Ce ginduri imi trec prin minte?

Tot ce se face se face spre bine. De multe ori trebuie sa avem insa rabdare, si chiar daca nu intelegem de la inceput ce se intimpla, exista shanse sa ne lamurim mai tirziu. Trebuie insa sa stim sa ascultam (mai ales eu) caci shansa bate la usa foarte incet. Pentru asta trebuie sa fii atent.

A simtsi ceva este mai bine decit a nu simtsi nimic. Chiar daca ceea ce simtsi doare. Chiar daca fierbi, tot e mai bine decit sa fii apa moarta. Desi uneori e bine sa dai focul mai incet si sa nu mai contribui atita la incalzirea globala. Plus ca deja gaz nu-i.

Gindesc, deci ma chinui. Si ma intorc la cartea de statistica.....

2 comments:

Anonymous said...

super true unele fraze...
"shansa bate la usa foarte incet"

succes la exams

Roxanchik said...

Thanx :)
Simt ca sunt in sesiune, ma trezesc iarasi cind e inca intuneric afara...