Monday, January 19, 2009

Cinel Cinel

Seara de astazi a fost dedicata unei activitatsi benefice pentru apropiatsii mei, in special pentru sora mea si nepotselul meu din clasa 1. Date fiind anumite probleme tehnice ale setarilor de internet pe care eu, cu ajutorul prietenilor mei din messenger nu am putut sa le rezolv, sora mea mi-a oferit placerea de a petrece o seara intreaga cautind pe google, nici mai mult nici mai putsin, ghicitori pentru copii despre...... broaste.
Intre timp, desigur, am descoperit atitea si atitea chestii....

- Ce este sexul? Dupa medici este o boala, pentru ca ajungi tot timpul la pat. Dupa avocati, este o injustitie, pentru ca întotdeauna este unul deasupra, altul dedesubt. Dupa politicieni este democratie perfecta, pentru ca se bucura atât cel de deasupra, cât si cel de dedesubt. Dupa economisti este o investitie proasta, pentru ca e mai mult ceea ce intra, decât ceea ce iese. Dupa matematicieni, este ecuatia perfecta, pentru ca femeia ridica membrul la maxima putere, îl închide între paranteze, îi extrage factorul comun si-l reduce apoi la expresia minima.

- M-am sculat cu stingul. Mi-am imbracat camasa, s-a rupt nasturele, am luat servieta, i s-a rupt toarta, deja mi-e frica sa ies sa fac pipi.

- Sa cuceresti o femeie si sa nu povestesti la prieteni, e ca si cum ai trece
Pacificul inot, in secret.


-Cum intra 4 elefanti intr-un trabant?
-Doi in fata si doi in spate.

-Cum iti dai seama daca patru elefanti dorm intr-un hotel?
-Vezi daca e parcat trabantul in fata.


Gigel vine acasa zgariat tot pe fata, pe gat, pe maini.
- Doamne sfinte, ce s-a intamplat ??
- Am facut hora in jurul bradului.
- Pai, si de ce esti zgariat in halul asta?
- Eram putini!

Tot navigind si trecind ca un fluturash de la site la site, am gasit categorii Animale Domestice, Animale salbatice, Insecte... Da iata amfibii nu am gasit. Oare unde sa caut broasca?
De la link la link, am descoperit ca ghicitorile au deja si optiunea " trimite raspunsul pe messenger". Am incercat, din curiozitate, sa vad ce iese. Si da, iti trimite link cu raspunsul. Deci daca esti copil si citesti ghicitori, potsi sa o faci in paralel cu alt copil care sta si el in fatsa calculatorului, in messenger. Nici intr-un caz sa nu iasa nimeni din casa, sa faca miscare sau sa socializeze.

In sfirsit, Cinel Cinel. Cine oare nu tsine minte culegerea de ghicitori cu care ne mindream in clasele primare?

In foc s-a nascut
De foc a fugit
De foc despartit
Iute a murit

(Fumul)


Am un calusel
Mic si sprintenel
Negru ca corbul
Iute ca focul
Unde sare, urma nare
Unde paste, se cunoaste..

(Puricele)


Sunt doua scaunele
Pe scaunele, un polobocel
pe polobocel, un bostanel
Pe bostanel, padure
Prin padure... umbla lupii :)

(Omul)

Ce-i mai dulce, si totodata mai amar pe lume?
(Limba )

Am un ciocanas de piele, cu doua gaurele

(Nasul)


Furculitsa cu cinci dintsi
Capatata din parintsi
(Mina)


Am doi calusei
sprinteni, sprintenei,
Numai sa m-arunc pe ei.

(Picioarele)

Daca-i dulce, mult aduce
daca-i rea, fug toti de ea.

(Vorba)

Ce e dulce, si mai dulce
Il alungi, da nu se duce?

(Somnul)

Merge-alene pe carare
Patru miini, patru picioare
Patruzeci de unghioare!

(Femeia insarcinata)


Am aflat si ca Batrachophobia este frica de amfibieni. De asemenea, stiu deja ce este Haiku - un tip de poezie japoneza ce contsine 17 on ( adica silabe) impartsite in 3 fraze metrice - 7, 5 si 3. Si da, cel mai cunoscut Haiku japonez este despre broasca :))
In traducere fidela :

"Balta cea veche
O broască sărind în ea
Sunetul apei."

+ unele umoristice :

Fizicianul:
Balta cea veche are o temperatura de 19 grade
În timpul verii, o broască poate sări la o distanţă de un metru cu o viteză de 10 km/h
Sunetul apei se poate auzi până la 50 de metri.

Matematicianul:
Analizând corespondenţa bijectivă
Din funcţia transformării topologice broască-lac
Se poate demonstra că broasca este un caz particular al lacului.

Medicul:
Datorită impactului violent cu apa din baltă
Broasca poate suferi leziuni microscopice la nivelul tegumentului
Care, netratate, pot duce în timp la apariţia diferitor boli de piele.

Regizorul de film:
Motor! Cadru balta veche
Broasca sare cu avânt in apă, privirea spre celalalt mal
Cadru zona plonjării, plescăitul apei, stop!

Comentatorul de fotbal:
Broasca se apropie de balta careului de 16 metri
Dribling, îşi potriveşte balonul, şut
Şi gooool, salt pe deplin reuşit, unu la zero!

Cântăreţul de muzică populară:
Foaie verde baltă veche
Dormea broasca pe-o ureche
Şi-o sărit in apa rece.

Nu am inteles insa pina la urma care este valoarea haiku. Nu am cred ca suflet de artist :)

Gata. Cele cautate au fost gasite, iar eu inkid motorul de cautare, fiind linistita ca in aceasta seara am constituit macar 1.1E-100 parte din traficul inregistrat.

No comments: