Saturday, July 19, 2008

When in Italy.... (2)

Verisorul

Cind de exemplu itsi vine o ruda, este normal ca tu, fiind gazda, sa faci tot posibilul ca “ruda” sa se simta bine. Asa s-a intimplat si in cazul verisorului. Am mers la mare, am mers la plimbare, am mers peste tot si ne-am inteles. Pina cind a ajuns momentul sa stabilim aranjamentele pentru somn. Iata atunci au aparut problemele, caci verisorul nu voia sa doarma nici cu Alessio, si nici cu Giuseppe si gata, cica nu doarme cu un baiat necunoscut. Doar cu 2 fete necunoscute voia sa doarma. Iar noi,cele 2 fete, trebuia sa vrem dormim cu un baiat necunoscut. Super tare. Doar ca am zis NU. Din principiu, mai ales ca el nici cu verisorul sau nu a vrut sa doarma, si deci a ramas in bucatarie pe scaune. Eu l-am auzit perfect cum se fytsiia pe acolo, insa din principiu nu l-am chemat cu noi, la fel cum si el din principiu nu voia sa doarma in alta parte decit cu noi.

1 comment:

ana said...

ahahahahaahh funny one!