Monday, June 9, 2008

24 ore

Da, am decis sa facem un experiment cu Adina, si anume sa ne schimbam cu habitatele timp de 24 ore. Acest lucru include schimbul tuturor chestiilor in afara de haine caci avem o mica discrepantsa de marime. Deci, camera, patuc, priveliste, Hugo Bob, messenger, blog. Toate. Poate o facem din cauza ca astfel ne va fi mai ushor sa invatsam pentru examenele ce se apropie, poate astfel dorim sa facem o mika skimbare in vietsile noastre, poate vrem sa fugim de anumite aspecte din viatsa noastra. Intotdeauna iarba din ograda vecinului pare mai verde, deci noi am decis sa controlam daca asa si este. Din pacate insa, prin schimbul camerelor ( ma mut in 510) nu vom putea fugi de anumite aspecte din viatsa noastra. Da, daca simtsi ca tsi-ai asternut nu chiar bine, ar fi o solutsie sa itsi schimbi patul, insa ce este al tau e pus deoparte. Si da, cred si eu in coincidentse si in lucrurile care se intimpla de la sine, si da, urasc acele chestii pe care trebuie sa le provoci, caci niciodata nu stii daca pierzi sau cistigi. Dar macar vei sti daca merita sau nu. Deci voi avea cu o problema existentsiala in minus. Din pacate, la moment toate circumstantsele sunt total contra acelei decizii pe care am luat-o, lucru care ma cam pune pe ginduri si da, sunt tentata sa renunts, pentru ca este mult mai usor sa nu fac nimic decit sa risc. Totushi, voi incerca sa trec peste cele ce imi stau in cale si le voi privi ca pe provocari si nu ca pe niste "semne" ca nu ar trebui sa o fac. Am decis. Oricum nu imi va da pace aceasta intrebare pina nu aflu raspunsul.
Eh. De ar fi atit de simplu sa fugi de tine. Sa fugi de trecut. Dar nu ai unde. Deci, capul sus. Ma gasitsi in 510, http://www.anna-mollystic-bubbles.blogspot.com/.

1 comment:

adinusa said...

ihihihihiih..let the fuuun begin:P