Friday, May 9, 2008

Neadevaruri

Aberez.

Nu sunt lucidă, deşi îmi pare că sunt.

Atac.

Reacţionez agresiv pentru că nu ştiu cum altfel să o fac.

Mă tem.

Îmi e teamă că dacă dau jos acest zid de protecţie, voi cădea în aceleaşi priviri şi zîmbete efemere.

Uit.

Trecutul ce cîndva mă ţinea la suprafaţă acum mă trage înapoi.

Aleg.

Selectiv este mai uşor. Ca la shopping.

Risc.

Fac un efort şi risc. Însă nu pot.

Evit.

Nu vreau să vreau ceea ce vreau căci nu este bine. Este bine?

Mă tem.

Mă tem de ce va fi şi de ce nu va fi. Nu am curajul să merg mai departe, chiar neştiind ce e dupa colţ, după uşă.

Ştiu.

Ştiu ce vreau. Dar nu vreau.

Evit.

Căci este mai uşor şi nu aduce consecinţe imediate.

Mă schimb.

Cu fiecare clipă, cu fiecare moment.

Nu plîng.

Nu am lacrimi. Şi de ce aş plînge?

Visez.

Oare? Nu mai am nici vise. E păcat.

Aştept.

Aştept un semn, te aştept pe tine.

Cred.

Cred ca există încă o şansă. Deci totuşi visez.

Aberez.

Cred ca sunt lucidă, cînd în realitate nu sunt.

5 comments:

ana said...

u need a hot choco. hot choco will bring truth in your life ..cute warm truth

Roxanchik said...

it does not really matter what kind of choco :) i need choco, period :P

ana said...

i stubbornly insist on the hot one. it gives you some sort of perspective :)

Roxanchik said...

well, i am sure no harm can come out of trying:) so i will take ur advice :)

ana said...

than we shall all admire the miracles of the outcome in the posts to come :D