Wednesday, May 28, 2008

Dear diary extras


Sa te intorci acasa e ca si cum faci o calatorie in timp. Si totul respira amintiri. Deci eu nu am rezistat si azi dimineatsa, fiind prea somnoroasa ca sa ma ocup cu ceva util pentru societate, am deschis jurnalele mele din anii trecutsi si m-am apucat sa citesc. Pe undeva oftam, pe undeva imi trageam concluzii, alteori rideam. Din ultima categorie, ofer un extras, cele mai cele din cele mai cele.

8 octombrie 2005
oricum nu am nimic de facut acasă în afară de salată de ridiche, aşa că mă duc!

13 octombrie 2005
...A venit deam şi X şi s-a alăturat celor ce de hramul oraşului voiau să stea acasă şi să se uite la TV fără sa vadă nimic.

tot in ziua aia, la telefon
(mamica) - Unde eşti?
(eu) - la lecţii.

(mamica) - da eu sunt in oraş, beau ceai şi mănînc chips.

19 0ctombrie 2005
Ştiţi ce fac eu acum? Citesc în glas despre ideile economice ale autorilor clasici.

tot in ziua aia
inima mea nu are minte. Şi chiar credeam ca am mai mult creier.

31 octombrie 2005
Azi e ultima zi a penultimei luni de toamna. Mîine e prima zi a ultimei luni de toamna. Pe 1 decembrie va fi prima zi a primei luni de iarna. I have gone bunkers.

15 decembrie 2005
Vreau sa ajung la Epicentru. Desi, cartea de geografie spune ca locul unde as vrea sa ma aflu eu acum este Nucleul Intern al Pamintului, pe cind Epicentrul este punctul de pe glob deasupra focarului unui cutremur, locul de zguduire maxima. De fapt, daca sa ma gindesc mai bine, eu sunt la Epicentru !

2 februarie 2006
(la telefon)
(fratele anei ) "....."

(ana) "Am cap, cum n-am??? "


14 martie 2006
(la telefon)
(eu )"Alo?"

(jenelu) "Auzi, tu costum de iepure n-ai?"

23 martie 2006
Brain ring... 10 lei rulz... însă zboară din concurs în prima etapă. Dar măcar merg la Andy's şi beau. De 10 lei.

10 aprilie 2006
mi-am făcut greutatea mea de xerox, şi acum mă duc să învăţ.

6 mai 2006
azi la CUC am făcut egalitate cu o echipă care nu s-a perzentat.

22 mai 2006
ce bine e ce bine, ce minunat, oac oac !

26 octombrie 2006
degraba ii miine iar eu nu am învăţat. Dar pînă mîine mai sunt 11 min, pe cînd pînă mîine la ora 10 mai sunt 10 ore şi 11 min : ))))

15 noiembrie 2006
azi iată am o lună de cînd populez acest oraş şi contribui activ la poluarea aerului său.

9 decembrie 2006
lumea spune ca sunt mai egoistă. Nu cred, însă încerc din răsputeri.

=))))))

4 comments:

adinusa said...

aia cu costumu de iepure ii geniala...am murit de ras juuuuuuuur=))
si eu aveam faze de astea, pacat ca nu le-am notat;))

Roxanchik said...

eu nu ma puteam opri din ris cind m-a intrebat, si iarasi acuma cind am recitit :))

ana said...

my oh my ...what a precocious kid, funny precocious kid :)

Roxanchik said...

ahamz... that is my wonderful self :P