Tuesday, April 15, 2008

* could not think of a title

Astazi este soare si cald. Se pare ca totushi vine primavara... de miine raminem fara incalzirea centralizata intoarcerea dupa o absentsa indelungata a careia m-a facut atit de fericita citeva zile in urma. Au disparut si toate umbrelele de pe hol - pe timp de ploaie, se observa foarte bine care sunt camerele populate de italieni - toate umbrelele sunt afara. Da, ori italieni ori straini ce lasa si ei umbrelele pe coridor caci si asa este putsin loc in camera, darmite sa mai ai si umbrela deskisa in ea. Acum pe palier a ramas doar galbenul lui Giuseppe, trist, singuratic, emo.
Ieri era galagie si mare forfota, da, a cistigat Berlusconi.. Antonio, cel care ne instiga mereu si ma suna ca sa imi puna discursuri electorale sau melodia partidului, era ieri in culmea fericirii - umbla pe holuri cu steagul in spate si cu un zimbet pina la urechi - "Berlusconi ha vinto!! " Pe cei ce nu se bucurau alaturi de el ii numea comunisti :))) Ma uitam la el cu admiratsie si ma gindeam la marile mici placeri ale vietsii - urcarea Marseille cu o pozitsie in clasamentul campionatului Frantsei, Berlusconi ales a 3-a oara ca premier, portarul ce permite anumite persoane sa ramina peste noapte in camin, o cafea cu ciocolata dimineatsa, un zimbet si o imbratsishare neasteptata. E drept ca azi atmosfera este una trista si dispozitsia generala la pamint, caci astazi s-au dat verdictele in ceea ce priveste unul din examenele din sesiunea precedenta. Insa eu, ca de obicei contra trend-ului, rideam si faceam glume ( deshi unele cu umor ne-conventsional) si am incercat sa inveselesc oamenii, insa am primit numai priviri incruntate si instructsiuni de plecare intr-un punct mai indepartat. Asta este, ishi vor reveni ei:)

Mi s-a spus ieri ca par fericita. Sunt oare si nu imi dau seama? ..... ........ Cred ca da. Mereu se vor gasi anumite elemente care ne fac sa aminam recunoasterea fericirii pina dupa un anumit eveniment... "Voi fi fericit(a) dupa... ce finisez A / obtsin B / ma impac cu X / ma despart de Y / devin α / ajung β... Mereu avem scuze de ce sa nu fim fericitsi la moment. Scuza mea deja de vreo cieteva zile este aceasta masea binecuvintata....

2 comments:

Jeka said...

Ole-ole-ole-ole!!
Marseille en avant!!!
:D

Roxanchik said...

Acum deam e clara intrebarea mea de dimineatsa, da? :))) nu voiam sa greshesc :)