Saturday, March 22, 2008

Vise, dulci vise :)

Dat fiind faptul ca sunt o visatoare inraita si nu trece pe linga mine nici o noapte fara sa visez macat 1-2 kestii, una mai ciudata decit alta, deseori cind ma trezesc din cauza unui zgomot( si nu, nu e imaginatsia mea, ceva byzie la mine in camera ! ) ma intorc pe cealalta parte pentru a visa mai departe visul placut sau ma trezesc la ore super matinale (ca de exemplu ora 8 duminika) pentru a fugi de imaginile din fatsa ochilor ce par atit de reale.... Pot sa visez ca imi e sete iar primul lucru pe care il fac cind ma trezesc este sa beau apa. Visez deseori cum cad, fug, ma ascund, caut, intreb, urc, strig etc - lucruri care se interpreteaza ca o stare sufleteasca zbuciumata, greutatsi cu care ma confrunt in viatsa de zi cu zi, puncte slabe si frustrari. Daca asa se zice, asa trebuie sa fie, nu?
De multe ori ma intreb daca ceea ceea ce visez este fructul imaginatsiei mele, sau daca au vreo insemnatate, asa cum insista site-urile de interpretare a viselor si chiar si acelashi Freud. Deci pina la urma, ce visez eu azi este fructul a ce a fost ieri sau a ce va fi miine?
Parerea mea proprie e ca sunt ambele. Se mai intimpla sa visez lucruri ciudate care nu mi le pot explica, ca de exemplu cifre ( 7 si 24 ), oameni in ipostaze ciudate ( cind de exemplu eu sunt eu dar sunt altcineva in acelashi timp), locuri in care nu am fost niciodata insa care imi par atit de familiare - sau pot fi doar clipe razletse, intelesul carora nu il inteleg, insa deseori aceste clipe au loc mai tirziu in viatsa reala, si eu imi raspund la intrebarile " cine era linga mine " si " de ce am zis eu asta??"... si nu sunt deja-vu, sunt chiar chestii pe care le visez si care mai apoi se intimpla, pentru ca mi s-a intimplat odata , cind eram eu mica de tot, sa finisez impreuna cu verishorul meu o fraza, la care el a ramas masca. Plus ca sunt si vise care mi se repeta de la 2 la 5 ori, insa au doar o parte comuna, pe cind finalul este mereu neasteptat.... Ma visam intr-un timp in casa bunicii, iar ea era fetitsa. Nu am de unde sa stiu cum arata bunica cind era mica, caci nu am vazut niciodata nici o poza cu ea, insa in vis o vad foarte clar. In vis bunica se tot invirtea in jurul meu, iar mie imi era frig, insa mereu acest vis se termina diferit. Apoi aveam vise ce continuau - stiam deja de unde am inceput si mergeam mai departe - clar ca nu in noptsi consecutive, insa pe parcursul a mai multor seri. Sora mea mereu ridea ca prea multe telenovele am privit, ca am inceput sa visez in episoade..:)
Nu pot sa spun ca nu am incredere in vise, caci am mai multe "dovezi" ca acestea au insemnatate, bunica mea, mama mea, sora mea, toate visam chestii care mai apoi se materializeaza intr-un fel sau altul. Insa, in majoritatea cazurilor, visele mele sunt rodul imaginatsiei mele, nu au pic de realitate in ele. Pina la urma, e ok, caci aceasta este metoda mea de a petrece foarte placut cele 7 ore zilnice de somn.

No comments: