Sunday, March 16, 2008

Party Pensionato

Dimineatsa m-am trezit la o ora mult mai matinala decit as fi crezut data fiind ora de culcare, ce era tot spre dimineatsa. Era frig in camera, lucru care nu m-a mirat dat fiind faptul ca nu pusesem cardul in usha, insa intrebarea e alta - eu m-am pregatit de culcare in intuneric? Si de ce nu tsin minte asta?? Atunci a aparut si intrebarea, oare cite alte lucruri de noaptea trecuta nu imi amintesc??? Si deci, sub cearshaful meu mototolit - data fiind starea de mahmureala si faptul ca incapacitatea mea de mishkare era cauzata si de febra musculara, nu aveam putere sa il aranjez in pozitsia initiala, am inceput a derula incet evenimentele de seara trecuta, in cautarea golurilor ce puteau fi umplute doar de A., cea care toata seara de ieri imi zicea ce cute sunt dupa 5 paharutse de punch. Deci asta e un punct + pe lista "Imi aduc aminte ca... "
Deci. Dupa obisnuita ora pe care o petrec in zilele obisnuite cu muzica in mod obisnuit data la maximum si setul de mishcari facute din obisnuintsa ( deci totusi se pot conjuga verbele si crea derivate, azi dimineatsa a fost ceva de genul " am uitat ce m-a invatsat doamna profesoara de l.romana - o oala, doua oli , a fi ateă ( atee, mai corect ) un bambuc, doua bambuce etc ), am observat pe panoul de linga ascensor un afish ce invita lumea din Javotte si vizitatorii acestuia la Party Pensionato. Se specifica ca vor fi " Music and Drinks", deci de mincare nu era nici vorba. De aia, nemincata deja de multe ore, primul pahar cu punch m-a facut sa intreb daca alcoolul ingrasha, iar cele ce au urmat deja au creat laitmotive. De exemplu :

1. A: vreau sa fumez !
Eu: nu !

2. un italian cu 10 pahare de punch in cap nu avea cele mai bune maniere, deci l-am invatsat sa spuna fara incetare " solo ballare " ( just dancing ) de a ramas saracu cu sechele

Insa suntem un pic inaintea
evenimentelor. S-o luam treptat, pas cu pas, pahar cu pahar :)Deci cind am ajuns la destinatsie, in jurul orelor 11:30, ghidate de simtsul meu de orientare ( da, am asa ceva cind e vorba de locatsii vizitate de catre mine de mai multe ori) si de muzica, am ajuns la locul desfasurarii evenimentului ca sa constatam ca toata lumea e in stand-by si ca nu se intimpla nimic in afara de miscarile DJ-ului si de muzica asurzitoare, fapt care a determinat populatsia in majoritate masculina din incapere sa stea in liniste, cumintsi, si sa analizeze din cap pina in picioare nou venitele ( adica noi) si sa le aprecieze ca pe niste obiecte pe o scara de la 0 la 10. Ne simtseam tag-uite, insa nu a durat mult, cum am intrat, asa si am ieshit, urmatoarea ora fiind petrecuta cunoscind mai indeaproape Pensionato, in discutsie cu semeni moldoveni ( inclusiv despre perdele si metode de agatsare ale acestora) si in cautarea unui latte macchiato care pina la urma tot din Pensionato de la Macchineta a fost cumparat, as Taxi Blues era bukshit cu studentsi si alte specimene ce nu aveau alta ocupatsie in acea seara de simbata decit sa stea la o tsigara si la o birfa.
Oricum,o data intoarse in sa
la plina de fum, muzica asurzitoare (insa ok, destul de buna, multsam DJ-ului) si italieni in stare de ebrietate ce varia de la 1 la ultimul hal, ne-am alaturat celor ce ishi asteptau rabdator rindul la coada dupa punch-ul improvizat - bautura alcoolica ce contsinea si compot ce face bine pe moment si foarte rau pe termen lung. Deci aici prezumtsiile de baza ale teoriei privind preferintele consumatorilor nu tsin, deci in materie de alcool " mai mult nu inseamna deloc mai bine."
Deci inarmate cu lichidul magic, ne-am amestecat in multsime si fara sa incercam sa atragem masculi, ne-am trezit insotsite de catre acestia pe parcursul intregii seri.
Un prieten de-al meu numele adevarat al caruia nu il pot pronuntsa insa cu totsii il cunoastem ca D mi-a demonstrat ca chinezii nu stiu sa danseze ( deshi poate era punch-ul vinovat ) si ca orice melodie suna cam la fel pentru ei si deci compromisul intre lipsa abilitatsilor de a mentsine ritmul si dorintsa de a dansa este sa sari in sus interminabil, caci 1. what goes up must come down, so u are safe shi 2. la un moment dat lumea din jur ishi pierde interesul si deci nu mai urmareste aparitsia neobosita cu ochi
ingusti care sare ca un titirez.
Alte aparitsii includ italianul cu prezentsa dezagreabila mentsionat mai sus (laitmotivul ;) ), ce de fiecare data cind se apropia de mine era privit cu maxima rautate de care sunt capabila eu dupa nitsel alcool, si deci acesta era nevoit sa precizeze ca "solo ballare" de fiecare data cind facea un pas in directsia mea. Saracul a ramas atit de lezat ca atunci cind s-a apropiat de prietena mea ii tot repeta ca " solo ballare" , si ea nu s-a prins care e faza, o fi o noua replica de agatsat? Pina la urma insa am scapat de persoana lipicioasa si am ramas cu cineva mai demn de incredere, insa pina la urma sunt nevoita sa ii zic un mare multsumesc lui A. caci speriata de desfashurarea evenimentelor in centrul carora se gasea, A. m-a luat de mina shi m-a anuntsat ca mergem acasa - eu am fost ascultatoare si mi-am luat ramas bun atit de rapid ca saracul italian a ramas masca singurel in mijlocul salii, insa trebuia sa ies de acolo caci simtseam ca ceva nu chiar bine avea sa se intimple, iar replica "solo ballare" nu m-ar mai fi salvat.
Odata ajunse in Javotte, am decis ca nu este inca ora de culcare (3:00) asa ca am mai stat la taclale pe hol linga lift, in l
imba engleza pentru ca sa fim sigure ca suntem intelese de eventualii somnambuli si de persoanele cu insomnie de la etajele 5 si 4 ( et 3 nu ne interesa, de aia nu vorbeam chiar atit de tare). Am descusut si am cusut toate evenimentele ce pareau la ora aia demne de mentsionat, am fost martore la prezentsa unui strain pe etaj si am dat-o in bara cu baiatul draguts din ultima camera de pe holul meu cind l-am intrebat daca merge sa faca laundry el avind in mina coshul pentru rufe ( intrebarile cu raspuns evident sunt specialitatea mea). Insa nu m-am oprit aici, ci il sorbeam in mod evident din ochi cit il intrebam suav " La ora asta faci tu laundry? " Deci nu stiu cum il mai privesc in ochi, insa pina la urma, A. imi tot repeta ca i was cute...... Din pacate pierdusem un mushchetar pe drum (V) - nu pe drum dar in forfota petrecerii, insa eram sigura ca mushketara data este bine in compania unui italian. Si deci, catre orele 4, mushketarele au onorat cu prezentsa lor patucurile, pentru a visa frumos, a odihni membrele inferioare si a deci pentru a putea trece seara in categoria "ieri".

3 comments:

adinusa said...

=)) deci ce tare ai scris=)) jur ca am ras in continuu...uai, trebe sa mai mergem CLAR impreuna la party-uri:D cand dracu fac astia party in javotte?!:((

Roxanchik said...

nush, da sa shtii ca chestie din aia din lighean nu mai beau.... nush cum se mai chema, da are efecte imediate :)

Jeka said...

heh.. muschetari... ;))
aplauze..